$type=slider$snippet=hide$cate=0$au=0$cm=0$show=home

$type=three$cate=0$meta=0$rm=0$c=30$snip=0$show=/p/wie-is-wie.html

$show=mobile

 

Guido Willen:"Naar het schijnt bestaat er nog iets buiten de politiek"

07/06/2012 - HBVL | "Naar het schijnt zijn er nog andere dingen in het leven dan politiek. Die ga ik nu ontdekken." Dat zegt Guido Willen (58), al 24 jaar gepokt en gemazeld in de Lanakense politiek. Heel even nog voor de toenmalige CVP, sinds 1993 voor de Vld. 

Elf jaar was hij burgemeester, op 14 oktober is hij geen kandidaat meer op de Open Vld-lijst. "Het is mooi geweest", zegt deze dossiervreter. Hij heeft er lang over nagedacht. De rimpels in zijn karakterhoofd staan diep. "Maar uiteindelijk is het het beste dat ik er helemaal mee stop. Ik ken mezelf. Stel nu dat ik als lijstduwer toch verkozen zou geraakt zijn, dan zou ik me zonder twijfel weer smijten in die mallemolen van de politiek.

Bovendien heeft de Open Vld in Lanaken een sterke lijst. Marino Keulen is ongetwijfeld een andere burgemeester dan Guido Willen, maar hij zal dat goed doen. Ik heb het in elk geval 24 jaar op mijn manier gedaan. Voor mij was dat van half negen 's morgens tot half zeven 's avonds en erna, thuis in de keuken, werkte ik verder aan dossiers. Daar kan ik een sigaret roken en kan ik een pintje drinken. (lacht) Ieder zijn stijl. Als ik thuis in de living zat, vroegen de kinderen: Heb je vakantie?" Het is een lelijk woord, maar de geruchten zeggen dat het niet zo klikt tussen Marino Keulen en Guido Willen. "Mag ik dat dan hier en nu formeel ontkennen? Dat klikt wel. We hadden een duidelijke afspraak bij het begin van deze legislatuur. Ik de eerste vijf jaar omdat Marino toen nog Vlaams minister was. En Marino het laatste jaar van deze legislatuur. Die afspraak is perfect nageleefd. Lees hier verder het volledig artikel

[In de kijker]_$type=sticky$l=0$c=4$cate=1$h=318$icon=1$m=0$hide=home

[Events]_$type=carousel$cate=0$show=post

[Marino Keulen]_$type=two$cate=0$meta=0$rm=0$c=6$snip=0$hst=https://marinokeulen.blogspot.be/

Naam

artikel,205,event,58,facts & figures,18,foto,71,in de kijker,47,pers,104,publicaties,11,video,40,wie is wie,35,
ltr
item
Open VLD Lanaken: Guido Willen:"Naar het schijnt bestaat er nog iets buiten de politiek"
Guido Willen:"Naar het schijnt bestaat er nog iets buiten de politiek"
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGfFlq_UXtxQcUJxreAKPh6PfawFoxrbhxGN5j-tcmO_h4PiJHOu9Q9YwXX583GFlGMoQPZ3h7Wl9_MkmoiN_KaaO3g4nFoGezLp-rcMm4kPjbTFlJGxtluNGdtoZfytlK4lIwq-OqWQY/s320/120706-HBVL-Guido-Willen.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGfFlq_UXtxQcUJxreAKPh6PfawFoxrbhxGN5j-tcmO_h4PiJHOu9Q9YwXX583GFlGMoQPZ3h7Wl9_MkmoiN_KaaO3g4nFoGezLp-rcMm4kPjbTFlJGxtluNGdtoZfytlK4lIwq-OqWQY/s72-c/120706-HBVL-Guido-Willen.jpg
Open VLD Lanaken
http://openvldlanaken.blogspot.com/2012/06/guido-willennaar-het-schijnt-bestaat-er.html
http://openvldlanaken.blogspot.com/
http://openvldlanaken.blogspot.com/
http://openvldlanaken.blogspot.com/2012/06/guido-willennaar-het-schijnt-bestaat-er.html
true
3013909021066521097
UTF-8
Alle berichten geladen Geen zoekresultaten ONTDEK MEER Lees meer Beantwoorden Cancel antwoord Delete door Home PAGINA'S BERICHTEN Ontdek Alles VOOR U AANGERADEN LABEL ARCHIEF ZOEKEN ALLE BERICHTEN Geen zoekresultaten Terug Home Zondag Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zon Maa Din Woe Don Vrij Zat Januari Februari Maart April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November December Jan Feb Maa Apr Mei Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec zojuist 1 minuut geleden $$1$$ minutes ago 1 uur geleden $$1$$ hours ago Gisteren $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago meer dan 5 weken geleden Volgers Volg THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share. STEP 2: Click the link you shared to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy